tisdag 26 augusti 2014

Umeå Tidning+Flora=Sant

I förra veckan hade jag och Punkslöjd äran att få vara med i lokalpressen. Som i en del av Nadja Lindgrens (UFW) projekt Take a look publicerades modereportaget i både tidningen och på nätet. 
Jag slog några extra glädjekullerbyttor när jag upptäckte att bilden på kjolen Flora var med på framsidan, väl inne i tidningen delade kjolen uppslaget tillsammans med finstilade stjärnor som Systrami och Idag design.  
Om du klickar på namnen ovan kommer du till deras respektive webbplatser, jag lovar att du inte blir besviken.
Stolt och glad är jag som får vara i samma gäng som dem!

Och till sist en extra puss till Nadja och Take a look för att jag och kjolen fick vara med. Och till Anna, den vackra modellen som gjorde Flora mer än rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar