tisdag 5 maj 2015

All min tid är kreativ tid. Intervju av Åsa Boström

Foto: Åsa Boström

Min fina vän Åsa Boström har intervjuat mig om inredning och mitt skapande OCH vi har knåpat ihop en giveaway! Åsa skriver:

"Någon jag gärna konsulterar när jag ska inreda och organisera fysiska utrymmen är kreatören, inredaren och föreläsaren Petra Eriksson, som driver Petra Eleonora. Under de senaste månaderna har hon har gett mig mycken värdefull input när jag arbetat med mitt hus och min nya ateljé och gästateljé. Här kan du läsa en intervju med henne där hon berättar om var och hur hon själv arbetar. Skulle du också vilja få input på din skaparplats? Petra har en giveaway i samband med denna intervju – läs vidare här för mer info."

Kika in på www.asabostrom.se för att läsa hela intervjun. Jag lovar att ni kommer hitta en massa fint om ni kikar runt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar