onsdag 23 oktober 2013

Uppgradering

Nu förbättras det på många plan. I ateljén till exempel satte jag upp en liten hylla för alla mina rullar. Tidigare låg de på korgen under, vilket inte var helt optimalt när jag skulle dra ut korgen. Men nu så! Hyllan är från Ikea och av det slag som en sätter in i typ skafferiet för att få ett extra hyllplan på en del av hyllan, hyllinsats som de själva kallar det. Jag skruvade upp den upp och ner och voila!

Annars går jag i skolan och uppgraderar mig själv. Jag ska bli Kulturentreprenör, eller rättare sagt jag får papper på att jag är det. Det kommer bli många spännande projekt och en del tänkte jag dela med mig av här.

Allt detta ger mig många nya fina idéer och jag hoppas jag kommer kunna förverkliga större delen av dem och som jag skrev, jag vill dela dem med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar