måndag 16 september 2013

Tacksamheten i mitt bröst.

foto: Linn Hentschel
I lördags stod jag med Punkslöjd på Pilgatans Kulturmarknad och maken till folkfest! Redan innan vi hunnit packa upp allt började folk strömma till. Det var utställare, musik, pysselworkshop för barn, poesimaskin och mycket mer. Grannhuset intill passade på att ha en gårdsloppis och på bokkaféet bakades det bullar hela dagen. Gatan myllrade av glada besökare och inspirationen flödade.
Jag var alldeles pirrig och lite nervös vilket jag inte alls behövde vara eftersom marknaden återigen liksom förra året blev en succé. Jag vill rikta ett stort tack till alla besökare och framför allt till er som kom fram till mitt bord och lovordade mina alster. Det är så härligt att se folk lysa upp och bli glada och inspirerade, då känner jag att jag lyckats. Jag vill även tacka alla fina utställare, utan er hade det inte varit möjligt! Och ett speciellt tack till er som jag hann byta konst med. Det är så fint att ha möjlighet att byta till sig något annat vackert än det jag skapat själv.
Nu kommer jag stänga in mig i ateljén och arbeta på nya idéer, och jag hoppas jag hinner få något klart innan Julmarknaden eftersom att det blev rätt urplockat i helgen. Vi får hålla tummarna helt enkelt. Återigen:
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar