tisdag 13 januari 2015

Nålbindnigskurs

Det här året rivstartar verkligen. Hittills har jag lyckats formulera ner min affärsplan och sitter i skrivande stund med min handlingsplan för året. Det är mycket spännande som händer vilket jag vill dela med er allt eftersom och jag har även en förhoppning om att utveckla min webbplats för att kunna erbjuda ännu mer inspiration. Saknar ni något eller har några idéer är det nu ni ska höra av er. Maila mig gärna på info[at]petraeleonora.se jag älskar att höra av er.
Min första aktivitet i år är en nålbindningskurs tillsammans med ABF i Umeå. Det finns fortfarande någon plats kvar om du är intresserad.
Jag kommer gå igenom grunderna och hur det går att starta sin nålbindning på lite olika sätt beroende på vad det ska bli.
Vi kommer hålla till i ABFs lokaler tre torsdagskvällar mellan kl 18-21. I avgiften på 550kr ingår lite garn att börja öva med och en nålbindningsnål. 
Anmäl dig på ABFs hemsida genom att trycka på länken här.

Vilket härligt sätt att starta 2015! Det ska bli så roligt.
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar