måndag 31 mars 2014

Planering och Giveaway!

Jag har rätt mycket att hålla i huvudet med heltidsstudier, eget företag och familj för att inte tala om alla idéer som haglar innanför pannbenet. Jag försöker hitta ett system för det hela för att lätta lite på trycket i huvudet. 
Jag har börjat rita upp en helhetsöversikt över den aktuella månaden där jag fyller i alla aktiviteter jag vet om, färgmarkerat med olika färger beroende på vilket område det gäller för att få en enklare och helomfattande översikt på månaden än den min veckokalender ger. Funkar toppenbra som komplement.

Nu har jag gått vidare och utvecklat ännu mer sen jag fick nys om GTD, jag har kompletterat med små post-its som jag kan flytta runt i mitt "mapp-systen" för att sedan flytta in det i min kalender.

Ivrig och glad över min upptäckt har jag beslutat att dela med mig av mitt månadsblad för April. Du kan ladda ner det som pdf här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar