måndag 1 oktober 2012

Det var en helt fantastisk inspirerande weekend i Finland. Vi for runt hela lördagen mellan olika konstnärer och kreativa människor och besökte deras Studios. På söndagen var det dags. Iklädd min egen Punkslöjdsklänning och ett leende försökte jag överbygga språkbarriären och smälta in.
Det var tur att jag hade med mig ett eget rack för annars hade Finland inte sett mycket av Punkslöjd, bordsytan var endast 60x60. Fint blev det.
Här ser ni hela "Sellingänget" backstage. När marknaden började lida mot sitt slut idkade vi byteshandel. Jag bytte till mig en superfin bricka från Johanna som har Highway Design, en ljusstake och mjölkanna från Pia Öst på Addo och en kopp för varm choklad (jag kunde inte få bort känslan av varm choklad så jag var bara tvungen att välja koppen) från Eva-Karin. Andreas ville inte byta något han var mätt på saker och ville bara bli av med dem. Vilket jag iofs kan känna igen, ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar