söndag 15 april 2012

Söndag

På Söndagar får jag sy till mig själv och idag blev det ett par nya mysbrallor. Jag hade nött hål på mina gamla och när jag hittade det här underbara linnetyget var jag tvungen att slå till. Jag är inte helt nöjd utan kommer göra några ändringar på mönstret, men sen så. Då kan jag marknadsföra dem som yogabyxor. Tror ni inte?

Det är dock inte helt riskfritt att arbeta på den stora vilodagen då man borde ligga hemma och pilla i naveln. På något vis lyckades min lilla fågelsax picka mig i pannan. Aj!

2 kommentarer:

  1. Tur det tog i pannan och inte ögat!
    Var har du fått tag på den lilla söta saxen?

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag också tänkte. TUR! Saxen har jag fått i present, vad jag förstår så är den köpt i Husqvarnabutiken här i Umeå.

    SvaraRadera